Lista. Uttråkad. Undviker pluggandet.

1.Vad heter du, och vilka är dina vanligaste smeknamn? Jessica. Hjärteungen? Syrran? Moster? Extramamma -  mamma? Har inga "vanliga" smeknamn.
2. Vilken tid på dygnet föddes du?
09.54.
3. Har du några syskon? I så fall, vad heter dem, och hur gamla är de
? Caroline 26, Kim 25 (i år), Martin 24 (snart), Cajsa 22, Eddie tja.. runt 13-14 kanske?, Charlie då är nog han runt 11-12 nått, Alexander runt Johans ålder och ... Elin tror jag, nått år yngre än Alexander. Sen vem vet om det finns fler :P
4. Hur mycket tycker du det är lagom att ge för ett par jeans?
300-500?
5. Var bor du?
Kungshamn.
6. Har du alltid bott i samma kommun?
Nej, bodde ett halvår i Uddevalla ;)
7. Gillar du att bo där du bor nu?
Ja.
8. När du är 45, var bor du då?
I kommunen, på landet kanske.
9. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Nej.
10. När du festar, dricker du mer än vad de flesta andra gör?
Alkohol? Nej. Cola? Möjligen ;)
11. Har du någon gång provat droger?
Nej.
12. Om du var pank och fast i Amsterdam, skulle du då överväga att prostituera dig själv för att komma hem?
Nej.
13. Tänder du på porr mellan två individer av det kön du inte är?
Nej.
14. Har du någon gång velat vara det kön du inte är?
Nej inte direkt.
15. Vilken kroppsdel gillar du mest hos dig själv?
Hmm.. Jag har alltid gillat ögonen, räknas det? Näsan kanske?
16. Vilken/a är din/a favoritfärg?
Lila!
17. Vilken är din favoritårstid?
Oj... Våren kanske..?
18. Vilket datum är det idag när du svarar på dessa frågor?
26:e april.
19. Varifrån kopierade du dessa frågor?
Nån blogg.
20. Lyssnar du på musik just nu, och i så fall, vilken låt?
Nej, tvn är på och det är Cougar town som rullar där.

RELATIONER
21. Till vem sa du ”jag älskar dig” senast?
Johan.
22. Känner du att du älskar dina närmsta vänner?
Ja.
23. Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Ja.
24. Älskar du båda dina föräldrar? Det kan man ju kanske inte påstå. Mamma
25. Hur länge har du känt din äldsta vän?
Oj.. Jäkla länge! 
26. Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän?
Nej.
27. Är du kär just nu?
Nej. 
28. Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren?
Nej.
29. Vilken relation har du till dina klasskamrater/arbetskamrater?
Ja, vad tror ni ;)
30. Anser du att det är fel med relationer på arbetet?
Nej, inte så länge det sköts snyggt.

MOBILEN
31. Vad har du för mobiloperatör?
Tele2.
32. För hur mycket ringer du i månaden?
Förra månaden ringde jag för 170 kr.
33. Hur många sms skickar du i månaden?
Förra månaden skickade jag 485 st. Men de är gratis! ;)
34. Vem pratar du oftast i telefon med?
Börje tror jag.
35. Vad står det i ditt senast inkomna sms?
Kommer
36. Vilka kontakter har du som börjar på S?
Sandra hem och mob, Sanna, Solveig hem och mob, Stig och Stig & Bodil.
37. Har du haft en 3310? Jag vet inte det. Tror inte det.
38. Har du minst hälften av dina bdb-vänners nummer i mobilen?
Jag har ingen bdb tror jag.
39. Kan du din mammas, din pappas, och minst fem vänners mobilnummer?
Jag kan bara två mobilnummer utantill, mitt och Börjes.
40. Har du någon gång skickat ett e-mail från din mobil?
Nej.

PERSONER
41. Vem vill du se som julvärd julen 2011?
Arne? Eller nån annan, är inte direkt så jag tänker på det.
42. Vem är den bästa läraren du någonsin haft?
Enar :D
43. Vilka är dina förebilder?
Mamma.
44. Är det synd om Kikki Danielsson?
Skulle det vara det?
45. Är det synd om Lars Danielsson?
Vet jag inte ens vem det är?
46. Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? 
Hahaha, nepp!
47. Uppfattar du att en person är smart bara för att hon/han bär glasögon? 
Nej, men att de ser dåligt.

EGENDOMLIGA SAKER
48. Har du en speciell relation till A/K-brunnar?
Nej det kan jag inte påstå.
49. Känner du att du ibland har tvångstankar?
Njae, det är isf att jag måste skölja ur glaset innan jag dricker vatten och att jag inte kan andas i glaset när jag dricker.
50. Har du saker du måste göra innan du kan sova?
Nja, borsta tänderna och kissa?
51. Har du en speciell relation till talet ”747″?
Nej?
52. Tittar du fortfarande på barnprogram då och då?
O ja.
53. Är du hypokondriker?
Nej.
54. Har du egna uttryck som kan uppfattas konstiga av andra?
Det får väl andra svara på?
55. Har någon sagt att du är konstig?
Ja då.
57. Försöker du vara annorlunda?
Nej.
58. Klär du dig medvetet annorlunda?
Nej? Tar på mig det jag gillar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0