Men för fasen!

Men nu får väl betyget på tentan komma?!?!!
Det underlättar ju lite om man vet ifall man måste plugga till omtentan eller inte.
Och det är bara en vecka kvar.
Förr har det varit att vi ska ha ut den två veckor innan så vi har tid att plugga.
Är det inte så längre?
Men på samma gång har de 15 arbetsdagar på sig att rätta och i detta fallet så var den 15:e dagen igår.
Och där går det inte ihop med dagarna om man så säger.
Men det är så tröttsamt att det ska ta en sån jäkla tid!

Och tröttsamt att han (ja det är samma lärare, surprise) inte ger oss någon som helst respons eller feedback på det vi skickat till honom.
Och jag börjar bli så stressad. Vi har bokat in ett möte med en person i Borås, imorgon ska vi ringa en annan i Vänersborg för boka möte. (Han ville att vi skulle ringa, försökte få den andra att göra det men oj då hade hon ingen telefon plötsligt.. Så vi gör det tillsammans imorgon istället)
Tills nästa seminarie ska första delen vara helt klart och man ska kommit en bra bit på resten.
Jag sitter just nu med första delen men jag får inte till nått bra och eftersom jag inte vet vad läraren tyckte så vet jag ju inte om det är värt att fortsätta.. Men det får jag ju göra och ta hans tystnad som ett godkännande.
Den andra hon vill nog helst bara inte plugga alls. "Jag har hittat lite i boken". Ja det är jätte bra.
(Jag lånade fyra böcker igår, av de fyra böckerna tog hon en..) Jag har hittat jag med.
Men vi behöver skriva, hon får ju skriva! Men det verkar människan inte förstå.

Jag kan ju säga att detta inte gör mig på gott humör iaf ;)
Nej. Nu ska jag försöka skriva mera. Så nått blir gjort iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0