En lång klagan

Jag trodde att lärare är till för att pucha en, inte få en att känna sig mest korkad i världen.
Sen trodde jag ju kanske med att det vi diskuterar om i gruppen, eller ja mest det jag säger och hon håller med om, är något VI tycker inte bara hon.

Men jag har visst fel. Där satt jag framför läraren och först fick han mig att känna mig helt korkad för jag frågade om hur han menade om en sak (som vi BÅDA) inte förstod men när han frågade mig hur jag trodde han menade och jag svarade att jag inte hade någon aning alls och han då fick mig att känna mig heeelt idiot då börjar hon hänga på det han säger och säger "jag tror ju att det är så här".. Ja ha, varför inte sagt det innan då?
Varför inte diskutera det med mig när jag nu pratat om det i flera dagar? Nej för då har det låtit "Nej jag har ingen aning heller". Och sen ta sånt som jag pratade om på lunchen och säga "Jag tänker ju så här".
Nej det gjorde du inte, för du hade ingen aaaning då heller.
Sånt är så fult! Och det gör mig sjukt irriterad!
När hon gjorde så kunde jag inte med att säga att det var ju det jag sagt för då låter det ju som att jag bara försöker se bättre ut i lärarens ögon.

Det lilla hopp jag hade fått under förmiddagen att vi hade det rätt bra ändå försvann direkt när vi pratade med honom och jag kände mig överkörd.
Så jag satt där och letade tills tre sedan klarade jag inte mer utan åkte hem med brännande ögon.
När jag kom mig hem och hade Börje och Johan här för lite mat så gick det inte längre.
Då bara de rann, tårarna.

Johan, gullungen, kramade mig länge och sa att det kommer bli bra och sånt.
Underbara unge ♥

På måndag klockan tolv ska vi skicka in en del till läraren.
Och vad händer i helgen? Jo då ska hon till Örebro hela helgen på externfest!
Så vi har bara imorgon på oss..
Fy fan.

Och jag letar artiklar, vetenskapliga artiklar, om sjukvården men jag hittar INGET?!
Hur kan det ens vara möjligt? Borde väl finnas massor?
För i bakgrund och problemet ska vi ha 3-6 olika artiklar att referera till..

Jag vill inte, detta känns inte alls bra!
Men nu är jag iaf säker på att jag inte hinner läsa till makrotentan, jag har börjat men känner ju nu att det hinns inte med när jag har exarbetet med.

Sa till henne igår att jag absolut inte vill ha underkänt i uppsatsen för då måste vi vänta ett helt jäkla år innan man får göra om.
Så svarar hon "ja men då får vi iaf lång tid att förbereda oss på".
NEJ. Jag går inte med på det.

Vill bara sätta mig och stört gråta och gömma mig under täcket men då blir ju inget gjort iaf.

Nu ska jag fortsätta försöka hitta artiklar. Hurra.

Kommentarer
Postat av: carro a

Han e allt bar go johan<3

Kan du inte göra arbetet själv och säga till läraren att det inte funkar med henne, för hon prioriterar inte... Tyvärr e jag inte heller så smart så jag kan inte hjälpa dig=( Men susan, kan inte hon sånt??

Är du vän me christine edvardsson på fb? Tror jag läste nångång att hon läste samma som du. Hör me henne... Kraaaam

2011-04-06 @ 22:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0