En lång fredag. Långfredag.

Var är min motivation?
Sitter och stirrar på uppsatsen och en massa text som ska skrivas om men jag kommer ingen vart.
Det står mest bara still.
Helst hade jag bara lagt mig i sängen och sovit men kan inte riktigt med det när man inte är dålig.
Fast slutar väl med att jag är där ändå :P
Det är dumt att den är borta, motivationen, för på onsdag ska vi visa vår handledare hur det går och tisdag och torsdag är vi iväg på möten så då hinner vi nog inte skriva så mycket, fredag kan inte hon jag misstänker det är plugg inför omtentan som är på lördagen och det kan jag inte hindra henne ifrån. Riktigt så elak är jag inte ;)

Det är helt enkelt som vanligt, jag blir stressad och då blir jag bara sittandes utan nån ork att göra nått.
Plus att vi har massvis mer att göra men vi har inte fått några siffror än så vi kan inte göra den delen än..
Liiite jobbigt om vi inte får siffrorna för då är ju hela uppsatsen förstörd.
Ja ja, dax att lugna ner sig tror jag. Andas..

Fredag är det med men ingen Johan hemma så nån fredagsmys blir det inte. Utan jag kommer bli sittandes här ensam. Hurra. Så jag ser fram emot det. Inte.

Äh, jag har inget att skriva förutom gnäll så jag lägger ner det nu.

Ha en bra fredags.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0