En helt vanlig kväll

Vad ska man väl göra på påskaftonskväll om inte plugga.
Har suttit nu sen jag kom hem ungefär och skrivit, eller ja mest försökt få till meningarna, på uppsatsen.
Men nu känner jag att det får räcka, nu funkar inte hjärnan mer utan får vila och så får jag fortsätta imorgon.

Dagen idag har spenderats på mammas framsida, det känns i ansiktet fast jag försökte se till att sitta med ryggen till eller i skuggan. Frågan är om det syns med ;) Jag har inte tittat mig i spegeln än.
Maten var så god, trist att man blir så mätt innan lusten att äta är klar.
Ville äta så mycket mer men det gick inte.

Har köpt hem snask i form av cola och ostbågar och en chokladbit. Och det är inte ens öppnat än!
Någon form av rekord?
Fast funderar på att hälla upp lite nu och se om det finns nått att titta på på tv.
För tydligen har andra annat att göra på påskafton än att sitta och roa mig på datorn ;)

Ha en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0