April 23, 2011

Usch... Fick mail från handledaren nu, vi ska in med uppsatsen på tisdag klockan tio senast för att vi ska opponera på varandras. Så nu blev jag lite mer stressad!
På måndag kväll måste vi ha skickat in vårt för på tisdag klockan tio ska vi vara på Sahlgrenska för ett möte.
Så där försvann det lugn jag kände idag när jag vaknade.
Det blir att bara skriva och skriva. Vore ju bättre om jag hade fått kontakt med den andra med..
För nu jäklar får hon skriva på.

Det känns lite jobbigt att någon ska opponera på vårt när man inte ens vet ifall det är rätt tänkt..
Ja ja, får ju bli så, är inte mycket annat att göra åt.

Men innan jag gör nått så ska det handlas lite, göras en potatisgratäng och sen är det påskmiddag hos mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0