April 20, 2011

Idag har varit en dag då jag inte gjort nått av det jag borde.
Vilket innebär skriva på uppsatsen, så klart.
Jag hade Johan här i natt och sen hämtade Roger oss vid nio för att lämna mig i skolan och köra Johan till tåget där han mötte upp sin mor. (Men vill fortfarande ha honom här)
Det enda jag skulle göra i skolan var att hämta ut två böcker och två tentor så tio minuter efter jag gått ur bilen var ju jag klar.
Så då var det bara att vänta på nästa buss som gick hem.
Fick iaf tittat på tentorna och jag fattar fortfarande inte riktigt hur jag fick till poängen på ena tentan för inte ens när man kollade rättningen såg det ut som det var mycket rätt ;)
Men lyckades ju iaf och det är ju huvudsaken.

Sen var jag hemma vid tjugo över ett och sen dess har jag mest bara suttit.
Har inte lyckats hitta orken eller lusten till skrivandet idag, men imorgon får det göras. För fullt.
Vi ska ha möte med handledaren nästa onsdag och då vill han se hur lång vi kommit så det är bara att skriva på hela påsken.
Men det kvittar för jag kommer väl antagligen sitta här ensam ändå hela helgen, förutom när vi är hos mamma på mat, så då kan jag lika gärna skriva.

Förresten mamma, Roger slår oss i att vilja åka i god tid tror jag!
Vi åkte alltså nio här ifrån. Och till tåget tar det drygt två timmar och sen kanske man får räkna med en kvart extra för lämnadet av mig in i Trollhättan. Johan skulle vara inne halv två!
Jag var hemma innan han ens skulle lämnas.
Så tror han slår oss lite. Kändes så i morse iaf ;)

Nej, jag vet inte riktigt. Snurrar massor i huvudet men det känns inte som nått att skriva här.
Så istället tar jag och bänkar mig framför Grey's!

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0