Sept. 13, 2010

Då så var snart dax att lägga sig.
Dagarna går rätt fort ändå.
Sandra och jag tog på oss gympaskorna och åkte till gymmet.
Som vanligt känner jag mig mest vilse där men vi var där iaf.
Känner lite i ryggen redan nu efter nån övning vi gjorde.
Men man får väl se det som en början.

Efter dusch så åkte jag hem till Sandra, det blev lite tvspel och lunch :)
När jag var hemma igen har jag glott på tv och läst en av kursböckerna.
Man läser i evigheter men kommer inga sidor fram.
Varför ska det vara så trögläst för?
Men men, man får kämpa på.
Men börjar bli lite stressad, för ovanlighetens skull, för har två böcker till att läsa!
Och då har jag över 100 sidor kvar i den jag håller på med nu.
Plus att jag ska läsa om leasing, för det ska vi prata om på seminariet nästa veckan.
Som grupp ska vi prata men jag har inte läst nått.
Ja ja, allt löser sig.



Fick hem stövlar idag, ett par jag faktiskt fick ner vaderna i!
Men då har jag lyckats mäta foten helt galet?
För i fötterna var de så trånga.
Jag fick allt ner fötterna men det kändes nästan som om det var på gränsen.
Och jag var utan strumpor.
Sen vet jag inte riktigt om jag tyckte det såg okej ut på vaden,
även om jag fick ner dem i stöveln så var ju inte kanske så snyggt som man skulle vilja.
Men man kan väl inte få allt med trädstammar till ben.

Snart är det dax för medium, så ska väl snart ta och lägga mig i sängen och titta på det.
Vet inte om jag skulle med Sandra till Uddevalla imorgon?
Men det märker jag väl gissar jag.
Vi ska iaf träna igen på onsdag :)
Sen är det skola hela torsdage.
Och på lördag. Då är det planerat att åka till Liseberg! :D
Och däremellan får jag läsa massor.


En gång för länge sen på Liseberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0