Sept. 22, 2010

Inte mycket att skriva.
Måste sätta mig och lära mig vad jag ska prata om imorgon på seminariet.
Jag HATAR att stå där framför alla.
Vad fasen ska det vara bra för när jag ändå bara ska sitta i ett rum på ett kontor och uggla.
Suck.
Tur det "bara" är till juni man ska gå där.. Förhoppningsvis.

Annars så hade jag två funderingar idag.

En var om vem som kan ha varit nere på zooaffären och beställt hundfoder och lämnat både mitt hem och mobilnummer?
Missade ett samtal på mobilen idag i skolan, sen fick jag ett sms direkt efter att hundfodret jag hade beställt hade kommit. Skrev tillbaka att hon måste ha skickat fel för jag har varken hund eller beställt nått foder.
När jag kom hem förut såg jag att jag hade missat samtal på hemtelefonen med. Från zooaffären.
Så jag vet inte.. Lite galet.

En annan var att jag hörde en kille på bussen idag.
Han berättade får en tjej om hur han & hans kompisar "paxar" tjejer när de går på fest. Så då får ingen av kompisarna röra henne förrän hon blir "opaxad".
Jag undrar då, hur går det till? Har de en speciell turordning som gäller så de får börja paxa var sin gång? Eller träffas de på utsidan och den som skriker namnet först blir den som får paxen?

Denna lilla kille satt även och berättade att tjejen han hade träffat skulle raka han på bröstet på festen.
Då undrade jag om han inte skulle låta de stackars tre stråna han troligen har bara vara?

Men vad minns väl jag, det kanske var så att vara 15-16 nått.

Nej, plugga då?

Kommentarer
Postat av: Ramona

Det är rätt otroligt vad mycket man kan höra på en buss :) Typ som Facebook :)

2010-09-22 @ 20:24:50
Postat av: Jessica

Ja man kan höra en del, man undrar många gånger om man var likadan själv. Haha.

2010-09-22 @ 21:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0