Lite mer val dravel.

Jag gjorde ett test på expressen med 30 frågor, eller ja det var/är mer påståenden.
Och så svarde jag på hur jag höll med eller inte höll med påståendena.
Då visade det sig, enligt den, att jag är miljöpartist.
De ligger ett litet snäpp förre socialdemokraterna, tätt följt av vänstern.
Så vi kan väl lungt säga att jag är åt det röda hållet då? ;)

Testet hittar ni här om ni skulle vilja testa själva.

Mitt resultat ser ni här under


Sist gång jag gjorde ett sånt här "parti test", för några veckor sen,
fick jag piratpartiet och nästa var vänstern tror jag.
Så det är ju lite olika;)
Men jag vet min färg.

Fast om man sak tro på reklamen och det de visar där är nått de kan se till
så kanske man skulle röstat på moderaterna ändå.
Om de lovar både jobb och kärlek på jobbet lixom ;)

(För tydligen kan man inte få jobb om man röstar rött.
För då vill vi alla bara ligga hemma och ha pengar från staten i olika försäkringar/bidrag.
Kalla det vad ni vill.)

Men visst, ger de mig ett bra jobb och en flirt på jobbet så kanske man kan byta färg ;)
Utan att jag behöver jobba för det själv.

Fast då tror jag nog att jag hellre jobbar för att få ett arbete själv
och finns det nån stackare där att flirta med får jag göra ett tafatt försök själv där med. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0