...!

Försökte städa men blev galen på all jävla skit som inte får plats här!
Var jag än vänder mig snubblar jag över nått.
En container och slänga ut lägenheten i kanske hade varit nått.

*andas in* *andas ut* *andas in* *andas ut* *andas in* *andas ut* *andas in* *andas ut*

Nej, exakt så är det väl kanske.
Men allt ramlar ner när jag lägger tillbaka det, och jag har pappgrejer som ska slängas men ingen stans att ställa det, en sopsäck plus typ fem papperspåsar med pantflaskor som bara står i vägen och en massa annat onödigt.
Var ska jag göra av det? Finns ju ingen plats!
Och förrådet i källaren är ju överfullt som det är med möbler.
Suck.
Vad jag önskar att jag kunde ha en "riktig" lägenhet.
Jag vill ha min förra lägenhet!
Fy för att vara fattig student.

Usch vilket dåligt humör jag är på idag.
Så prata inte med mig idag.
Nu ska jag ta en dusch och försöka låta bli att ramla och slå ihjäl mig där.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0