Dravel

Fy så tråkigt det är att läsa kurslitteratur!
Var bara 57 sidor så tänkte att det skulle gå lätt.
Jo säkert. Jag tappade intresset varje halv sida jag läste :P
Så efter 10 sidor la jag bort boken.

Nu väntar jag på att jag ska iväg och träffa Robin och Donny.
Jag ska bli bjuden på mat!
Ibland har man det för jäkla bra.
Hoppas bara det finns nått att äta då som inte är för dyrt.
Även om man blir bjuden kan man ju försöka hålla ner kostnaden lite.
Verkar som det är Calmars det blir, har inte ätit där så får väl hoppas att det är bra.
Men av det jag hört så har jag bara hört bra saker om maten där.
Förutom just priserna då.

Trevligt blir det nog om inte annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0