Utmaning

Kristina har utmanat mig. Ska göra ett försök.

# 4 tv-program jag gillar:
1) Grey's
2) Hemmafruarna
3) Medium
4) CSI

# 4 saker jag gjort idag:
1) Åkt buss
2) Nästan somnat på föreläsningen
3) Pratat i telefon
4) Sorterat tvätt

# 4 saker jag längtar efter:
1) Att skolan blir färdig!
2) Ett jobb
3) Större boende
4) Att läsa en normal bok

# 4 saker på önskelistan:
1) Ny mobil (men finns ju bara tröttsamma "talla på mig" mobiler, en sån vill jag inte ha)
2) Examen
3) En kamera
4) Hela byxor

# 4 saker som jag avskyr:
1) Prata inför folk
2) "Idiot" folk
3) Knän! Speciellt mina egna
4) Att vara "fattig"

# 4 saker som jag tycker om att göra:
1) Spela musik för mina grannar och sjunga med
2) Läsa (normala böcker)
3) Träffa familj och vänner
4) Sova

# 4 saker som jag ätit idag:
1) Morötter
2) Köttfärs
3) Gurka
4) Majs

Man ska visst utmana fyra meeen jag känner inte fyra som bloggar.
Jag känner inte ens en (ja förutom Kristina då som gav mig utmaningen).
Så jag hoppar det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0