Usch och fy och blä

Aaahhhhh!!!!
Jag kom på att det är ju nästan måndag!
Och då är det seminarium och jag ska stå (visserligen med tre andra) framför min klass och prata.
Två hela jäkla sidor har jag att säga!!!
Jag vill inte!!!!
Vad fan ska vi göra sånt för, jag ska inte bli lärare.
Jag ska bli instängd kontorsråtta!
Och två sidor! Och konstiga juridiska ord!
Och sjuk kan jag inte bli eftersom de vet hur mycket jag hatar det.
Men två jäkla sidor..
Jag har nästan kräkts när jag har haft typ fem meningar att säga.
Usch, vilken jobbig dag detta blev.
Mår redan illa över det, hur sjutton kommer jag inte må imorgon eller på måndag då.
Dumma dumma påhitt.

Suck.

Annars har jag fått pluggat nu en stund, och jag kom på hur man gjorde.
Trodde jag.. Men då har de gjort nått som jag inte förstår varför..
Så där försvann den flödet jag hade.
Men jag får väl försöka igen.

Det kanske går bättre om jag sjunger för dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0