Okt. 3, 2010

Nu har det äntligen blivit städat här.
Det tog ju sin lilla tid..
Eller ja, jag började i torsdags sen gjorde jag inte en sak efter jag tröttnade då tills idag.
Men nu är det iaf klart.
Nu ska jag bara komma på nått att äta.
Det var svårare.
Men kommer väl på nått.
Är ju lite höstigt så varför inte soppa..
Får fundera på det :)

Annars har helgen varit lugn i övrigt.
Men är skönt det med eftersom nästa kurs börjar imorgon.
Så väskan är packad den med.

Nej jag får väl försöka äta nått och sen en dusch, krypa ner i pyjamas och vänta på att det är dax att sova.


Kommentarer
Postat av: Oddtirill

Nice site, welcome to my

2011-09-08 @ 07:20:08
URL: http://oddtirill.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0