Okt. 13, 2010

Vet ni, idag släpps Håkans nya skiva..



Och min är på väg.. Kommer idag eller imorgon skulle jag tro =)
Låt oss bara hoppas den är bra ;)
Eftersom jag inte vet om jag kan gå på Håkans konsert i Göteborg,
då jag inte vill lägga pengar på en biljett och jag sen inte kan gå ifall det
krockar med operationen och vilan,
så får jag köra nån egen konsert här hemma med alla skivorna ;)
Det blir inte bättre än vad man gör det till.. Sant?
Krockar det inte så ska vi se om det kanske finns någon biljett kvar,
men jag har inga förhoppningar.
Det är dumt att de tar sån tid på sig att komma ut med tid för operation.
Man kan ju inte direkt planera nått.

Men som sagt, det blir inte bättre än vad man gör det till.
Och egen konsert här hemma med alla skivorna..
Det duger det med.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad har jag missat nu?? Operation!!??

2010-10-13 @ 16:20:32
URL: http://frutonskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0