Inget annat än vanligt, tråkigt dravel

En seg dag har det varit idag.
Hade tvättid, som jag på nått vis lyckades glömma bort mellan turerna..
Men som tur är kom jag ju på det hela tiden så allt hann iaf bli klart innan det var dax för nästa att tvätta.
Sen har jag suttit och lagt upp cv och sånt på olika jobbsajter.
Är väl lika bra att börja lite smått gissar jag.
Sen skulle jag börja läsa, fick med mig boken och satte mig ner och här sitter jag fortfarande och tittar på tv utan att ens öppnat boken än. Smaaart!
En disk har jag startat och mat har jag gjort där emellan med.
Om man nu kan påstå att man lagar mat när man rör ner pulver i vatten och får räksoppa av det ;)

Så nu är jag mest uttråkad, så kanske nu jag ska öppna boken då?
Synd att de gör så tråkiga böcker bara.. Det är inget direkt "flow" i meningarna, de är bara jobbiga och tröttsamma att läsa. Men är ju inte mycket annat att göra åt än att försöka läsa dem så klart.
Måste börja läsa på den kursen jag har kvar med.. Var är min motivation??
Jag trodde den skulle vara på topp nu när det bara är 8 månader kvar..
Men puts väck är den.. Men det är väl bara att köra på låtsas motivation.
Det kommer bli så bra så. Bara jag sätter igång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0