Nu är det nog dax..

Var på gymmet förut.
Ensam!
Ja alltså, inte ensam på hela stället.
Men utan sällskap.
Jag gillar det inte..
Men måste ju lära mig det.
Satt på utsidan i bilen en stund först men sen var det bara att gå in.
Sen var jag inte där så länge men iaf tillräckligt länge för att cykla 20 minuter och göra övningar på tre maskiner.
Jag blir så osäker så sen gick jag bara.
Så på förmiddagen har de en karl där som hjälper till.
Så borde väl egentligen prata med honom, få lite hjälp om maskinerna och kanske även med ett schema på övningar.
För som det är nu så kör vi mest samma hela tiden.
Men, jag tar det en annan dag..
Onsdag kanske.
För imorgon blir det inget.
Om jag inte får för mig att åka dit på kvällen.
Det är skola imorgon så är hemma vid halv sju.

Nu har jag kommit ner så jag inte svettas längre iaf.
Så nu funderar jag på att ta mitt efterlängtade bad!
Sen ska det läsas mest hela dagen har jag bestämt.
Hoppas jag har karaktär nog att göra det med bara ;)

I see U when I see U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0