Nov. 2, 2010

Nu har jag suttit sen halv tolv och pluggat. Nu måste jag väl vara värd en rast?
Hmm.. Räknade på timmarna, var inte så många ändå..
Fast det är klart, i skolan har vi ju rast varje timme..
Så då har jag suttit bra ändå tycker jag ;)
Det kanske börjar fastna nu, vissa saker gör det iaf.
Och jag tror allt jag har någorlunda koll, är vissa saker som är lite rörigare men man kan ju inte vara bäst på allt.
Men jag kan, jag kan, jag kan osv.



Till nått helt annat..

Har egentligen inget att skriva.
Har funderat många gånger på att sluta, för finns det nån som läser bloggar längre?
Mer än jag? Hahaha, fast jag har börjat tröttna jag med.
Och jag började bara för att Kristina ville läsa om mitt liv, jag tror hon börjat fatta nu att det händer inget i det. ;)
Så varför då fortsätta sitta och skriva onödiga, tråkiga inlägg?
Jo, för jag kan inte sluta. Några dagar går bra men sen är det som ett tvång.
Ett tvång att sitta här och skriva tråkiga "idag har jag ätit spagetti, sen såg jag på tv"-inlägg.
Det är sjukt. Helt galet.

Så om jag skulle börja leva lite?
Kanske gå på en dejt?
Kanske gå på flera dejter?
Kanske bli miljonär och åka på massa resor?
Kanske åka till Danmark och köpa mig en unge?
Kanske råna en gammal tant på de stackars pensionpengarna hon fick?
Bara för att ha nått nytt att skriva.
Nej, jag tror ni får hålla till godo med mina trista, vanliga, inlägg.
För att leva livet??
Det måste ju bara vara meningen med just livet och varför göra det som är meningen?
Nej, jag gör revolt, jag gör tvärtom!
Jag ska sitta på min soffa och se så många tvserier som möjligt utan att mögla fast.
Och sen ska jag berätta för er stackare om dessa program.

Nej, det lät inte bra det heller.
Jag tror helt enkelt jag rullar på i samma spår som jag gjort nu i 68965 år.
Så nu fortsätter jag plugga och sen, ja då blir det tv tittande och kanske lite spagetti.

Kommentarer
Postat av: Ramona

Jag läser din blogg och det vill jag gärna fortsätta med :) Såååå keep going!!

2010-11-02 @ 21:36:27
Postat av: Kristina

Hahaha, knasboll <3. Jag vill att du fortsätter blogga.

Det är det som är skönt med en blogg, man kan skriva vad man vill och den som inte tycker om att läsa det slipper ;).

Visst är det skönt att skriva av sig!! Fast det bara handlar om spagetti ibland.



Pöss på dig!!

2010-11-03 @ 10:35:32
URL: http://frutonskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0