Nov. 16, 2010

Vi har fått en sån virrig lärare i denna kursen.
Helt otroligt virrig är hon.
Man kan inte säga att man kommer ifrån föreläsningen och faktiskt lärt sig nått,
utan man är om möjligen mer förvirrad.
Hon snurrar och tappar tråden och "vet inte" och håller på.
Vi gick igenom två stackars frågor innan vi slutade.
Och inte ens de hade hon koll på.
Är vi hennes första klass någonsin?
Har hon aldrig föreläst i detta förut?
Powerpoint bilderna bad vi om att få, men de var hon tvugen att kolla igenom först för de "är nog inte rätt".
Hon hade alltså ingen koll på vad som skulle komma på dem?
Och de skulle hon då använda i sin undervisning idag..
Och de frågorna vi gick igenom, borde hon inte ha haft koll på svaret på dem innan?
Istället för att säga "det får jag nog titta lite närmare på".

Och vet ni hur hon började föreläsningen?
Med att komma fem minuter försent, sedan dela ut ett kompendie (som inte räckte till alla), för att upptäcka att det hon sparade innan hon gick inte hamnat där det skulle så hon lämnade oss igen för att gå till sitt rum för att spara om och sen när hon var tillbaka skulle ju projektorn startas och så.

Hon har inte gjort något bra intryck, jag hoppas bara att inte tentan är på samma röriga sätt för då kommer det aldrig att gå.
Vi får väl hoppas att hon kommer in i det och gör det bättre i fortsättningen.

Jo men detta var intressant för er..
Nu tar jag och lägger mig på soffan istället.
Eller kanske viker lite tvätt..

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0