Nov. 1, 2010

Kan börja med att säga: Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Alvas födelsedag.
Hon har redan blivit ett år :)


Mästerfotografen som tagit kort.

Där var hon inte ett utan mer ett par veckor..
Fort går det :)

Och så seminariet då..
Jag överlevde.
Men jag fattade inte vad ett enda rättsfall handlade om.
Och så undrade jag lite över hur folk tänker..
Var en tjej som kom dit och hade "kräksjuka" som hon sa.
Då stannar man väl ändå hemma??
Kul om hon smittat hela klassen nu med magsjuka..
Ingen kommer och gör tenta på torsdag..
Smartskaft.
Men vi blev klara tidiga så kom mig ju hem tidigare iaf.
Det är inte fel!

Så nu får det bli plugg, hård plugg.
För jag kom på att det är ju bara två heldagar till torsdag..
Så då får det pluggas nu ikväll och sen massor imorgon och på onsdag.
Så kan det gå när man är segast i världen på att få tummen ur.

Fick även brev från läkaren idag, de hade analyserat det som de brände bort under operationen.
Det visade på att det fanns svåra cellförändringar med att de ska vara radikalt borttagna och att man inte sett några tecken på cancer. Så det var ju skönt. Står även att det är viktigt att jag kommer på återbesöket så vi ser att allt verkligen är borta. Och den är inte förrän om typ fyra månader så nu är det bara att lägga allt detta åt sidan och göra det man bör, plugga så man blir klar till våren.

Så jag får väl börja med att klara denna kursen..

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0