Dravel för dagen, om dagen

Idag var första dagen på nya kursen.
Och en riktig virrpanna verkar hon vara, läraren..
Men det ska nog bli bra ändå, hoppas jag.
Det gäller bara att börja läsa böckerna.
Alla dessa böcker.
Denna kursern är iaf två dagar i veckan så då känns det som det blir lite mer rutin i det.
Men skulle väl inte förvåna någon om jag klagar över det om en vecka ;)

Var riktigt nervösa bussresor idag, värst var till skolan då han var något stressad chauffören och därför körde ännu värre. I nått dike var vi aldrig men vi halkade runt en del och gled allt för nära stolpar och skyltar..
Hem var det iaf en lung chaufför så där somnade jag efter att suttit oroat när vi åkte över bron i Trollhättan, kändes som vi skulle blåsa av.
Hem kom jag iaf, hel och inte många minuter senare än vanligt så det var ju lungt.
Har även varit på Tumlaren med Nattan idag, var där igår med fast ensam så då blev det ett snabb"pass".
Inte för vi var där i evigheter idag ;) Men iaf en timme :)

Nu däremot står sängen näst på listan och imorgon ska jag börja läsa i en av böckerna.
Lika bra att börja, måste försöka hitta den där plugghästen som jag möjlighen har i mig.
Och kommer den inte fram självmant får jag väl tvinga fram den genom att faktiskt plugga ;)

Men det där tar vi imorgon, nu som sagt, sängen!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0