It's baaaack

Psykbrytet har visat sitt ansikte.
Det som jag har varit skonad ifrån rätt länge faktiskt.
Men nu kom det och slog till med full kraft.
Det beror ju alldeles säkert på att jag så gärna vill klara denna tentan med en gång.
Så jag stressar upp mig själv.
Jag får bara ta det lite lugnare..
Men just nu känns det som att det är så mycket som ska göras.
Och så mycket som jag inte förstår.
De sa att det kommer ju mest vara sånt vi gått igenom på föreläsningarna när det gäller både teori och uträkningar. Men ändå är "räkneboken" full av uppgifter vi inte gjort eller ens gått igenom.
Ska man då lägga tid på att förstå dem eller bara hoppa på sånt vi pratat om?
Och i boken finns det kanske två uppgifter som är sådana och resten är annat.
*stressad*

Men inte lär jag mig mer av att sitta här iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0