Maj 26, 2010

Jag har en liten paus i pluggandet.
Skulle göra mat tänkte jag.
Bara att jag glömde ju att jag redan fryst in köttfärsen :P
Så fick ta upp en påse då ju.
Men nu fick jag sms med frågan om vi ska äta räkor ikväll!
Och det vill jag ju :D
Så lite dumt att äta sig stor mätt på det jag tänkte äta nu.
Jag vill ju orka äta räkor ;)
Får ta något litet nu istället då.
Har iaf som sagt fått plugga lite.
Men känner mig bara dum..
Förstår inte förrän jag tittar i facit
och ett sånt får vi ju tyvärr inte till tentan :P
Men men, övning övning.

I brist på annat tänkte jag nu visa skillnaden på hur det såg ut
när vi kom ut från Coop igår.

          Carolines vagn             
 

Min påse + toapapper


Hmm.. Någon som sa ensamhushåll med fattig student??
Den personen har helt rätt iaf ;)
Hade en påse till sedan med skorna i men den hade jag inte då.
Men på tal om skorna.
Här kommer bilder på dem.


(bilderna går att klicka på för större bild)

Som ni ser så är ena paret svarta (ovanligt)
det andra paret är vita med blå streck på,
strecken syns lite dåligt på bilden bara.
Men nu har jag iaf skor att ha i sommar =)

Nej, nu får jag nog ta och läsa lite mer.
Pluggeri pluggera.

Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: kristina

Jättefina skor!

Ja man är inte miljonär under studenttiden. Men sen kommer du ju bli det!

2010-05-26 @ 16:47:52
URL: http://mammakristina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack =)

Jag är hel nöjd med skorna.

De var så fina på mina kritvita fötter ;)



Japp, jag kommer iaf vara rikare sedan när jag får jobb än vad jag är nu! Det får nog vara ett första mål ;)

2010-05-26 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0