Snart sova dax

Då var det kväll igen och snart dax för sängen.
Imorgon är det dax för skola igen.
Ny kurs och jag har inte kunnat läsa det som skulle läsas då jag inte har boken (som jag tror jag redan skrivit).
Dessa fem veckorna blir det lite mer struktur på när man åker in och så, då det inte är nått grupparbete som ska göras. Så nu har jag mer koll på när man är i skolan och när man är hemma.
Denna veckan är det måndag, onsdag och fredag som gäller.
Jag trodde det var måndag, tisdag och onsdag.. Men fel hade jag ;)
Jag har äntligen fått bokat tvättid så det har jag på tisdag förmiddag och på torsdag ska jag träffa Valle :)
Så finns att göra, jag hoppas även på att boken kommer rätt snart så jag får hämtat den.
Kan ju vara bra att ha, skulle jag tro.

Det bästa är ju att det nu bara är fem veckor kvar!!
32 dagar kvar! Sen är detta året klart och bara ett återstår!
Av utbildningen iaf ;)

Väskan är packad och så så nu ska jag nog bara ta och borsta tänderna och lägga mig!

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0