Maj 28, 2010

Ja då var det fredag igen och jag sitter här och har tråkigt.
Varför känns det alltid så så fort det är fredag eller lördag?
Alla andra dagarna har jag inga större problem att sitta ensam hela dagen och kvällen.
Men så fort det blir fredag eller lördag får jag tråkigt.
Men men, så är det visst och lär väl alltid vara.
Har fått pluggat lite idag satt i nästan fem timmar men känns ändå som jag inte gjort nått?
Det känns ju inte helt bra om man säger så.
Men några dagar till har jag ju på mig, tentan är inte förrän på torsdag.
Fast imorgon tror jag att jag ska ha Johan.
Och på söndag eftermiddag ska jag ha pojkarna i Hunnebo. 
Men jag får se till att gå upp tidigt och plugga innan det är dax båda dagarna. 

Har fått mig en tid för att söka penga hjälp med.
Fick så klart tid till den jag inte ville komma till.
Har inte hört många bra saker där.
Men det ska nog gå bra ändå det är ju bara två gånger isf. 
Fast som klart är så hittar jag inte alla de papper som ska med.
Jag hittar de pappren från tidigare år, men inte de som gäller nu..
Förstår inte varför de pappren är borta, har jag plötsligt fått för mig att slänga dem?
Hur bra känns det?
Jag hoppas det går bra ändå. 

Nej, funderar på att krypa ner under täcket och se på tv.
För plugga orkar jag inte mer.

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0