Maj 20, 2010

Nej men då jobbade inte Eva med det längre..
Fick ett annat namn som jag har skicka till så får vi se vad hon säger.
För den karln som jobbar där vill jag inte ha med att göra.
Han verkar mest bara hemsk..

Nu ska jag väl ta och dammsuga lite tror jag.
Och hänga tvätt.
Och sen kanske plugga, det vore ju bra om man säger så.
Och så får jag handla hem balsam så håret slipper stå åt alla håll.

Ska till Uddevalla idag på eftermiddagen nån gång.
Ska sova hos Ulrika för imorgon börjar vi klockan åtta..
Eller ja, kvart över åtta.
Och lockar inte jätte mycket att åka bussen klockan fem.
Men lockar inte heller att sova där..
Men men, får ta det där jag får sova mest tror jag ;)

Nej får väl sätta lite fart och göra nått.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0