5:e maj

Idag hade vi ytterligare en föreläsning.
Idag kände jag mig något mer borta..
Och det hjälpte ju inte att läraren gjorde fel hela tiden och missade skriva ut vissa saker när han räknade.
Men till sist tror jag att jag kom på hur man gjorde, nu ska det bara sätta sig oxå.
Fick låna boken av Ulrika med, så har massor att läsa. Både ur den boken och en av de andra.
Men istället för att läsa så har jag... Mest suttit?
Var i Hunnebo en sväng med, men efter det har jag bara suttit.
Dåligt! Så får ta och läsa i helgen.. Nån gång..
För imorgon ska jag iväg och hälsa på Valle och Alva :)
Fast får väl försöka att se till att det inte blir allt för sent hem så jag kan läsa imorgon kväll.

Men nu ska jag fortsätta titta på Grey's.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0