22:e maj

Det är lördag, det är sol och en si så där 22-23 grader ute och vad gör jag?
Jo jag sitter inne med fläkten på och försöker få tummen ur till att börja plugga.
Det går lika segt som alltid :P
Men snart så känner jag att jag kommer igång ;)
Det måste jag, för nu är det mindre än två veckor till tenta!
Och sommarloooov!!
Typ.
Grupparbetet är inlämnat så det behöver vi iaf inte fundera på över helgen, gott!
Så det jag måste gör är att läsa i massor, vilket i och för sig inte är så jobbigt.
Men väldigt svårt att börja med.
Det är mycket lättare att sätta sig och räkna.
Men men, det kommer sig nog.

Jag får väl sätta fart.

Men först vill jag säga:

Idag är det ingen vanligt dag, för idag är det Cajsas födelsedag!

Nu, läsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0