26:e mars

Ja imorgon är det då dax..
Tenta igen.
Och jag vet inte.. Det känns varken bra eller jätte dåligt.
Vi får väl helt enkelt bara se hur det går.
Jag är iaf väldans trött i huvudet nu och jag tror inte jag orkar bry mig mer.
Går det inte så kommer det en omtenta i maj, inte mer med det.
Fast klart vill jag ju klara den imorgon så den är klar :P
Har försökt mantra här med att jag kan och jag kan, men fastnar inte lika bra denna gången som annars.
Men det är nog bara att andas, ta det lungt och så bara skriva.
En del är rätt självklara grejer och så får man väl skriva efter hur man själv tycker isf.
Det kanske inte blir helt rätt men man kanske kan skrapa ihop några rätt på så vis.
Kommer säkert gå så bra så!

Fick mail igår från miljö och bygg. De vill ha mig där i sommar!
Är ju som vanligt ingen heltid, men ska väl kanske kunna trixa ihop nått med kansli som tidigare :)
Men tyvärr verkar det inte börja förrän vecka 28!
Det är i mitten på juli!
Väntar fortfarande på att Hans ska höra av sig och så kansli då, men hon är mammaledig till 6 april så får vänta lite till.
Men är ju bättre än inget. Även om man vill ha hela sommaren..
Men vad ska man göra.

Fick deklarationen idag med. Oj så jag haft hög inkomst förra året ;)
Blev så förvånad när jag såg siffran haha.
Men det var ju bara från kommun fick jag ju lärt mig sen.
Slapp iaf att betala tillbaka något! Skönt det.
Var lite nervös, är jag visserligen varje gång jag ska öppna det där.

Nej nu ska jag vänta på att få hämta bilen och så blir det att packa väskan och få med allt som ska med.
Lite dumt att glömma penna eller nått annat viktigt ;)

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0