Sommarloooooooov!!

Nu har jag sommarlov!!!
Tentan den gick.. ja jag har ingen aning.
När jag började kändes det bra och "oj så lätt".
Sen kom det en fråga som gjorde mig till ett frågetecken.
Sen kom det nån mer jag kunde räkna på, sen kom nått jag inte ens hört talas om.
Och så var hela tentan.
Hahahaha.
Så har jag bara lyckats kanon på de stora uträkningarna har jag klarat mig.
Annars.. Nej inte så mycket tror jag.
MEN det behöver vi inte tänka på just nu, för nu är det sommarloooov!

Imorgon ska jag jobba! =D
I like!
En dag är bättre än ingen dag..
Tror jag.
Sen i sommar ska jag ta det lungt en vecka eller två eller så ;)
Tills man vet hur tentan gick iaf.
Sen är planen att plugga på de kurserna som jag har liggande från förra året..
Hur nu det ska gå.
Men det går säkert bra.
Får jag bara bort en så gör ju det gott.

Men som sagt, först jobb imorgon.
Och fest på lördag :D
Jag får ta och rasta lackväskan bara så jag får mig en peng att kanske ha kul för :)

Nu däremot blir det...
Ja..
Städa?
Eller nått.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0