Juni 8, 2010

Fick kommit mig till mötet men fick träffa en tjej, som jag inte minns namnet på alls, istället för honom som jag fått tid till.
Men det gör ju inte så mycket, fick ju iaf dragit upp mitt ärende och alla papper och sånt.
Nu har jag ju inte ALLA papper för hyran och elen har inte kommit än, och så är det ett par andra papper med som jag väntar på.
Så allt sånt ska in oxå.
Sen sa hon att hon inte fick ta några beslut och att de skulle höra av sig inom de närmsta dagarna.
MEN hon ringde faktiskt redan när jag satt nere hos Sandra.
Och de har beslutat att hjälpa mig denna månaden (eller ja för juli om man säger rätt).
Men vet inte hur mycket det gäller eftersom jag inte vet exakt hur mycket jag får tillbaka på skatten och hur rik jag blir av att jobba en dag..
Så ett nytt kontoutdrag ska de ha den 28e innan halv elva.
Så kommer pengarna den 29e.
Fattade jag det som iaf.

Såg även nu att jag fått beviljat studiemedel för nästa år :)
Slipper jag iaf tänka på det.
Jag hade tillräckligt med poäng för att få pengarna, känns ju bra.

Imorgon ska jag jobba igen, men om det blir halva dagen eller hela dagen vet jag inte än.
Men det märker jag ju :)

Nu ska jag göra mig lite soppa.
Hungrig.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0