Juni 15, 2010

Nu har jag fått packat ner nästan allt som jag hade tänkt.
Får inte plats med en tjocktröja.
Men har på mig en vanlig tröja imorgon när jag åker och det får duga.
Annars gissar jag att Karen har nån kofta :)
Det är bara tandborste och sminket som ska ner nu, men det får ju bli imorgon det.
För då är det dax att fara :)

Fast först är det sommaravslutning i kyrkan för Johan.





Och antingen innan eller efter det får jag hoppa in på kontoret med för att kopiera och lämna in de pappren som jag hunnit få. Det får bli så, så hoppas jag på att de inte ringer innan jag är hemma igen.

Men nu ska jag nog ta och lägga mig så jag kommer upp imorgon.
Så trött som jag varit idag så vet man aldrig när man vaknar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0