Juni 14, 2010

Idag har varit en riktigt bra dag =)
Jag har fått packat det mesta, blir trångt i väskan men får trycka ner det lite extra så ska det nog gå bra.
Städat fick jag gjort, skönt att ha det någorlunda rent när man åker så det är så när man kommer sig hem med.
Sen precis när det var färdig städat kom Börje och frågade om jag hade ätit.
Vilket jag inte hade så då ställde han sig i köket, där jag inte fick gå in medan han gjorde maten.
Så fick jag potatisgratäng och kött. Mycket gott =)

En sväng till Ramona kom jag med, så blev lite fika och mer skitsnack ;)
Väldigt trevligt, så det får vi ta och göra om snart igen. :)
Sen for jag iväg och hämtade Johan, och åkte till mamma och Albin.
Så där var vi en sväng innan vi gick med Christian och barnen hem till dem.
Skulle egentligen varit till lillebror med, men han var på utryckning så det blev aldrig så.

När jag kom hem upptäckte jag att min telefon hade fått nått ryck.
Gick inte att ringa från den eller till den.
Så trött jag blir!
Här om dagen kunde jag inte stänga av den..
Men efter att jag startat om den så funkar det igen.
 
Vid halv åtta så kom Robin och Emma och hämtade mig och så följde jag med dem och skulle titta på när de skulle bada.
Var bara Emma som kom sig i vattnet, till sist ;)

Nu sitter jag här och ska ta och lägga mig och läsa lite.
Det är så skönt att kunna läsa en vanlig bok!

Imorgon är det jobb igen och sen är det onsdag!
Det börjar med skolavslutning och slutar med att jag sover i Bergen!

God natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0