Att jag bara kan med

Nu är jag en hemsk människa.
Nu sitter det en och är putt på mig tror jag.
Men det är ju faktiskt så att jag måste tänka på MITT och just nu är det att jag måste plugga till min tenta.
Mitt uppdrag i livet är inte att vara barnvakt!
Och inte "bara" för att nån "mår dåligt".
"Jag har ju ingen annan att fråga :'(".
Nä hä. MEN det är fortfarande så att jag måste tänka på MIG först.
Det är dax jag får göra det, ibland iaf.
Han (ja vi vet ju alla vem det är) får snällt ta hand om sitt eget barn även om han mår dåligt.
Eller??
Eller så får han fixa någon annan, hans bror är hemma.
Eller varför inte nån av de sjuttielva andra brudarna?
Nej dom har man inte till barnvakt, det är det bara jag som duger till.
Dem har man bara att umgås med, det jag bara duger till OM någon annan är med eller det är mat med i bilden.
Typ.
Fast det som han BÖR göra, är ju att ta honom själv.
Det är dax nu.

Nej, suck.
Jag blir bara mer sur ju mer jag tänker på det.
Så lika bra jag fortsätter med pluggandet.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0