Juli 9, 2010

Nu har min nattgäst för de närmsta två nätterna kommit =)



Jag fick mig ett så glatt hälsande så jag blev helt paff :)
Han har tidigare varit lite tillbakadragen när han kommer.
Men idag flög han in som ett skott och hoppade upp i knät på mig =D
Det gjorde min dag!

**********************************************************

Jag fick klippt mig här om dan.
Snälla lillasyster fick den äran att kapa håret.



Caroline själv har gjort tvärtom.
Henne försökte jag hjälpa att sätta i löshår på här om dan.
Jätte fin blev hon och lite avis blev jag på det långa håret.



Vet bilden är mörk, men jag gillar den =)

Nu blir det snart en kvällspromenad innan det blir till att lägga sig.
Sen får vi se vad morgondagen har att erbjuda.
På söndag ska jag iaf på bio med syster och Börje. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0