Juli 7, 2010

Idag fick jag äntligen tvättat och städat här.
Och slappat, i massor.
Nu på kvällen fick jag iaf fram boken och alla papper och sånt som är till kurserna jag tänkt försöka tenta av..
Jag MÅSTE sätta igång nu..
Men nu är det iaf framme.
Skulle behöva nån som står och tvingar en..
Nån som har semester och tid över? ;)
Nej då, ingen idé att stressa upp sig redan.
Får bara ta det lungt och läsa igenom det och ta det som det kommer.
Så ska det säkert gå bra.
Jag är nöjd om iaf den ena försvinner. :)
Men vi har ju haft massa kurser efter detta så jag har ju blivit så smart så dessa kurserna lär inte vara några problem ;)
Jag kan, jag kan, jag kan och så vidare.

Men nu sitter jag mest och är uttråkad.
Ovanligt.
Har ett halvt öga på Not Another Teen Movie som går på tv och det andra på datorn.
Fast där händer ju inte mycket.

Får väl kanske ta och göra klar mitt broderi..
Eller läsa en bok. Vanlig bok.
Eller ta och börja plugga.
Men blev jag inte lite trött nu nör jag tänkte på plugg.. ? ;)

Nej nått gör jag nog.

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0