Juli 5, 2010

Jag älskar mitt huvud.
I lördags gjorde det ont hela dagen, sen vaknade jag med ont på söndag men sen gick det över men sen går det och kommer hela tiden, fortfarande.
Vilket inte gör mig på världens bästa humör heller.
Så stör mig på allt idag ;)

Måste städa med!
Meeeen det sitter långt inne.
Och borde även ta fram böckerna och det som ska pluggas på.
Hurra..
Bläää.
Vill inte.
Men gott om jag får klarat iaf en av de två som ligger efter.

Igår fastnade jag i mitt CSI spel.
Där satt jag mest hela dagen :P
Men ibland får man göra så med.

Nej om jag ska försöka städa då?
Fast känns mer lockande att sova faktiskt.
Ta ett par tabletter och lägga sig..

Vi får väl se vad som sker.

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0