Juli 30, 2010

Igår var jag nog lite trött.
Innan åtta stängde jag av dator och tv och borstade tänderna och la mig i sängen.
Låg där och läste på mikron men tjugo över åtta gick ögonen i kors så då släckte jag och somnade!
Var nog kanske lite sjuk?
Galet var det iaf.

Idag på jobbet började jag fundera på hur de ska ha det..
För man hör ofta att de inte gillar att folk flyttar här ifrån och att de vill ha kvar de som bor här och få in fler.
Men när jag sa idag till en på jobbet att jag inte vill flytta när han började fråga om skola och jobb, så var det fel det med? För man lär sig så mycket av att flytta. Så då frågade han om jag var fullärd redan.
Sa att det var jag inte på långa vägar.
Okej, nu är ju inte han hela kommunen ;)
Men ändå. "Bo kvar men om du gör det är du lite konstig".
Ähh, de ska väl vara nöjda att det faktiskt finns någon under 60 som vill stanna?


Man ska ju visst ha bilder i inläggen, så varför inte på denna stjärna? =)


Läste idag att medelåldern på de som jobbar inom kommun är 48 år.
Det borde ge en del jobb snart ;)
Visserligen över hela den kommunala verksamheten men ändå.
Är ju fler än jag som ska ha jobb.

Idag är det fredag.
Vilket jag vill ha lite fredagsmys, gärna med kinamat! Så gott.
Men blir nog inget med det, för är ju inget kul att varken äta kinamat eller annat ensam.
Men där sparar jag ju de kronorna isf.
Har annat som behövs göras, tre veckor endast till tenta.. :/
Men har nog bestämt att jag bara ägnar mig åt den ena. Så det klaras.
Istället för misslyckas på två.

Nej, jag får väl ta och göra nått.
Eller inte.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0