Fortfarande juli 27, 2010

Hmmm... Det inlägget innan här postade jag nu, nyss..
Men jag skrev det vid klockan sex, missade visst rätt "knapp" att trycka på då. .


Vet ni vad jag hade önskat?
Jag hade önskat mig någon att prata med, någon att diskutera tråkiga saker som skola och planering av tentor.
Att ha någon som lyssnat på det jag sa, inte bara stirrade rätt fram.
Någon som svarat och sagt nått tillbaka även om personen inte har så mycket att säga om den saken eller riktigt vet nått om det.
Någon som inte avbryter en mitt i när man pratar om nått för att börja prata om hur dålig i magen han är.
Och för att sen börja prata om bara sig.
Eller som avbryter en med ett "ja men vi hörs nån dag".
Ja ha? Jag pratade trodde jag... Men vad vet jag.

Bara ha någon att prata med, inte bara om mitt så klart, men med någon som faktiskt intresserar sig trots att det inte är nått av intresse.

Men nu ska jag lägga mig och sova.
Får prata lite med Håkan, fast han är rätt dålig på att svara han med.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag finns alltid här, det hoppas jag att du vet. Massa kramar

2010-07-28 @ 01:33:11
Postat av: Jessica

Ja mamma, det vet jag :) <3

2010-07-28 @ 17:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0