Detta med Twilight..

På söndag ska jag på bio med syster.
Vi ska se Eclipse.
Men jag har funderat på vad det är jag har missat i dessa filmerna?
För alla (ja det känns verkligen som alla) säger hur jäkla braaaa de filmerna är.
Ja iaf de två första för så många har inte sett den tredje än.
Jag har sett de två, två gånger var nu.
Och visst dom är ju inte dåliga.
Men inte sjutton är det sååååå bra som alla säger.
Så jag undrar, vad i hela friden är det alla ser som inte jag ser??

Jag har läst ena boken.
Boken är väldigt lättläst och inte särskilt spännande.
Men nog vill jag påstå att boken är bättre än filmen.
Resterande kan jag inte uttala mig om för jag har inte läst fler än den första än så länge.

Men jag undrar fortfarande, vad är det jag missar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0