Trött, trött

Sitter här i soffan och är trött i huvudet och gäspar.
Så funderar på att gå och lägga mig för då kanske man kunnat somna i bra tid för en gångs skull...
Idag har jag varit duktig tjej och pluggat.
Har kollat på massa föreläsningar och gått igenom flera frågor.
Detta tog över 6 timmar och ändå känns det som jag inte gjort nått??
Tror det är tenta nerverna som gör sig påminda nu..
Men ni vet hur mitt mantra går, "jag kan jag kan jag kan".

Hade besök vid lunch av Robin och Nattan :)
Var kul att se honom igen :)
Så vi tjötade lite innan de åkte och jag återgick till mitt pluggeri.

Jag får låna Solveigs bil på lördag oxå.
Så nu vet jag iaf hur jag kommer dit.
Så kan jag släppa det och bara plugga på för fullt.

Önskar även att man kunde dela på sig.
För imorgon är det skola, läraren ska gå igenom frågor som vi har och så.
Så det kan ju vara bra att vara där för man kan ju lära sig nått eller fatta nått man har svårt för.
Har jag tur kanske han lär mig hela arbetsrätten :P
Men på samma gång blir jag stressad för då missar jag en massa tid jag kunnat sitta här och plugga på.
Gillar inte när det är föreläsning så nära tenta.
Tidigare har vi haft en vecka bara plugg hemma innan.
Bättre så.
Men men.
Jag får ju fyra dagar ledigt innan nästa kurs och det brukar vi ju inte få så, kanske vi får det ena eller det andra.. ;)
Glad är jag iaf för ledigheten!!

Nej, packa väskan kanske och krypa ner under sängen.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0