Tisdagen är snart slut

Kvällen är snart slut.
Och än så länge är jag lite trött..
Hoppas det håller i sig till man ska sova bara :)
Dagen idag har spenderats med Sandra.
Vi fick tagit oss en sväng på Tumlaren, sen lite lunch och sen en massa te drickande i affären =)
Sen kom jag hem, fick ett mindre psykbryt på Börje som inte kunde bestämma sig för om vi skulle äta.
(som ni såg i förra inlägget ;))
Till sist blev det iaf grillad kyckling.
Gott gott!
Så då var han och Johan här, efter maten gick de hem för det var sovdax för Johan.
Så nu står diskmaskinen igång och jag får väl ta fram mina böcker och läsa lite.
Finns ju inget på tv att fördriva tiden med så får väl göra nån nytta då ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott, när det är dax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0