Sova dax

Ibland är inte humöret där man vill att det ska vara.
Det bara är... fel humör.

Inget jag tänker skriva om här, för, ja..
Det gör jag bara inte. Haha.
Det är en blogg men den är inte så personlig kan jag känna ibland.
För jag skriver bara de allmäna sakerna och inte alltid det som snurrar.
Ja och skäller över Börje ;)
Men det gör jag ju nästan alltid så det är svårt att undgå. ;)
Men humöret svänger nog igen.
Det brukar det ju göra.
Och nej, mamma, du behöver inte ringa imorgon när du vaknat ;)
Jag mår bra och har hälsan, så vitt jag vet iaf :P

Ska, förhoppningsvis, ta en fika med Ramona imorgon =D
Och kanske en med Sandra med =D
Någon av dem blir det fika med iaf hoppas jag :)

Men nu ska jag lägga mig.
Huvudet gör ont och jag är trött.
Idag ska jag inte ligga och se på nån gala till fem! ;)

En liten godnattvisa får vi ha.



Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0