Sista lördagen i januari

Var på pingisturnering idag :)
Johan spelade fem matcher och vann två av dom =)
Och de andra var jämna, han har lite svårt att koncentera sig och spelar gärna pajas men när han väl fokuserar så går det riktigt bra =)
Sen har det bara varit lungt.
Mest tv tittande och så.
Sitter nu och tittar på "What's love got to do with it".
Sen får det bli sängen.
Imorgon ska jag försöka plugga har jag tänkt, vi har en uppgift som ska vara inne på torsdag kväll så tänkte sätta mig med den och göra den så snart som möjligt. Men måste öva lite med övningar först så jag får in hur man gör.
En del har vi gått igenom i tidigare kurs men den var ju ett och ett halvt år sen vi läste så minns inte mycket ifrån den. Men får man bara fräschat upp minnet lite så ska det nog gå bra.

Nej nu får jag fortsätta titta, reklamen tog slut.

Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0