Problem...

Jag har ett litet problem..
Som jag skrev tidigare så är det skola imorgon.
Men jag har inga rena kläder!!
För det har inte funnits någon tvättid förrän på fredag.
Har ju funkat så länge man gått hemma i pyjamas men känns inte helt okej att gå i det till skolan.
Jag har inga rena strumpor, inga rena byxor och inga tjocktröjor som inte sitter som korvskinn.
Och att gå naken, det känns som att det kan bli lite kall.
Så vad ska man göra?
Gå en sopsäck?
Känns även det lite kallt..
Så får vara så kanon fräch så jag letar upp de minst smutsiga byxorna och tröjan och så får jag ha det.
Ni kanske ska vara glada att ni inte går med mig i skola imorgon ;)
Men på fredag så ska det tvättas.
Fast då är ju problemet att det är så mycket tvätt så jag inte har plats att hänga allt.
Hahahaha.
När ska jag lära mig att tvätta liiiiite oftare??
När man hade tvättmaskin tvättade man hela tiden och nu tvättar man alldeles för sällan.

Ja ja.
Jag tror inte kläderna är så farliga så tror inte folk kommer sitta och sniffa runt mig och undra vad det är som stinker. Det är bara en själv som känner sig riktigt sunkig.

Undra när man ska betala böckerna om man beställer dom snart..
Undra om de ska betalas efter man fått pengar..
För då kanske man borde införskaffa sig i ett par byxor..
Fick ju pengar av mamma i julklapp, och än så länge har de pengarna gått till astmamedicinen.
Man vill ju kunna lägga dem på nått till sig själv..
Men kursböcker är ju oxå till mig själv..
Hmm..
Jag får kolla upp detta och så löser sig säkert det med.

Men nu ska jag packa väskan, borsta tänderna och gå och lägga mig!
Och förhoppningsvis somna innan ett. *suck*

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0