Nu är det snart sova dax

Så nu var väskan packad och redo för morgon dagen.
Är en lång dag imorgon, inte så att det är hel dag i skolan
men vi börjar inte förrän kvart över ett, så får åka här ifrån 9.25 för att kunna vara inne i tid.
Annars kommer jag en kvart för sent och det är lite pinsamt tycker jag :P
Alla vänder sig om och tittar på en och så :P
Så lika bra att vara inne nästan TVÅ timmar innan vi börjar..
Man får hoppas på att man hittar en dator att sitta vid för annars kan det bli långa timmar. ;)
Eller börja läsa i böckerna då kanske, men det tror jag ju är en väldigt liten chans att det kommer hända. *haha*
Denna gången blir det iaf mycket lättare väska att bära på.
Var lite tungt att bära på lagboken ;)

Väntar och väntar på svar om tentan med, men det tar nog två veckor till innan vi får veta nått.
Kändes så bra när jag gick, men ju mer tiden går ju mer tvivlar jag och tänker att jag kanske skulle läst frågorna en gång till och svaren.. Men men, gjort är gjort och är inte värre än att man får göra om.
OM det nu skulle vara så.

Men nu får jag nog ta och göra mig ordning för kvällen och lägga mig.
Så man kanske kan somna innan halv två.. ?
Hoppas på att det går iaf :)

Tack igen för fika stunderna och skratten!
Får vi snart göra om!!

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0