Imorgon är en annan dag

Haft en halv skum dag idag.
Först var man glad, sen var man irriterad och så höll det på.
Meeen som sagt, imorgon är en annan dag.

Fick iaf sett alla föreläsningar inför föreläsningen imorgon.
Fastighetsrätt. Inte så intressant, tycker jag.
Men försökte lyssna på bra ändå för kanske man någon gång, när man är rik ekonom, skulle få för sig att investera i ett hus. Drömma går ju iaf. ;)
Så det är skola imorgon, nu börjar det räknas ner =)
Hälften kvar!
Heeeela dagen imorgon, det händer inte ofta så det ska nog gå bra.
Till fyra står det vilket betyder att jag är hemma vid halv sju..
Lite segt kanske men han vi ska ha brukar vara rätt snabb så kanske man iaf kan få komma sig hem en timme tidigare.
Försöker hitta vad nästa kurs blir.. Men det finns inte att hitta än.
Tänkte så man får en chans att fixa böcker.
Jag hoppas det finns att låna så man slipper köpa.
Men vi får väl se..
Någon kurs lär det ju bli iaf ;)
Det behöver jag ju inte vara orolig för.

Men nu ska jag se på Bones, iaf när reklamen är slut.
Och sen packa väskan och gå och lägga sig och se om man kan somna tidigt så man orkar upp imorgon bitti.
Man har ju vänt dygnet något om man säger så..

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0