I'm alive

Jag överlevde tentan.
Jag överlevde bilfärden fram och tillbaka.
Jag överlevde städningen.
Och jag överlevde kvällen med Valeska och Louise ;)
Var mycket trevligt med många skratt. =)
Fast man var så trött.
Drack en cider och då kändes det som jag skulle somna snart.
Hahahahahaha.
Jag överlevde även natten.
Även om jag vaknade och var rätt arg på idioterna som stod och bankade på min grannes dörr.
Och hans fönster.
Och hans brevinkast.
Och skrek.
Lite lagom irriterad då..
Men de gick till sist.

I natt drömde jag en dröm,
och i den drömmen var jag så kände jag mig så lycklig och trygg.
Ja förutom när nån försökte dränka mig då.
Men jag blev ju räddad.
Och idag, hela dagen, har det då varit som om man är tom??
Att en dröm, en flyktig dröm en natt, kan lämna ett sånt spår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0