Idioti

Nu är det nån som har haft tråkigt igen på min bilddagbok..
Människan kan tydligen inte skriva med små bokstäver och är bara otrevlig.

Under ett kort på Johan står det "HAHAHAH igår, 11:00 HAN SER UT ATT VA CP :oooo".

Under ett kort med mig på i de snygga 80 tals kläderna som jag hade på Kristinas 25 års fest står det "FYFAN igår, 10:58 JAG KRÄKS ;o".

Sen har vi ett annat kort på mig där stod det "EN DU KÄNENR MKT VÄL igår, 10:57
DU VERKAR INTE VARA SPECIELLT OMTYCKT, EN KOMMENTAR, HAHAHAH (:

FAST ÄR KANSKE MKT FÖR DEJ!
DU SER UT SOM EN RÖVKNULLAD APA ;O

HOPPAS DU KOMMER DÖ UNDER 2010, DÅ SLIPPER DU BLI UTSKRATTAD BAKOM RYGGEN...

VAR INTE MENING ATT JAG SKULLE BERÄTTA SANNINGEN:/
MEN KUNDE INTE HÅLLA MIG LÄNGRE.




HAHAHAH, JAG SKOJADE MED DIG, ALLA PRATAR OM ATT DU ÄR JÄTTE SNYGG, SÅ DU SKA INTE DÖÖ! JAG VET EN SOM ÄLSKAR DEJ.. MEN DU FÅR BARA VETA VEM DET ÄR NÄR DU HAR KOMMENTERAT DIN HORA ;d

PUUUUUSSS ;* <3"

Kuuuuul humor, verkligen.

Och det sista kortet jag lagt upp var ett gott nytt år kort, är ju sällan på den där sidan mer och där står det "HAHAHAHH igår, 10:52 DRA ÅT HELVETE!!!"

Tydligen finns det någon som har fruktansvärt tråkigt eller nån som ogillar mig skarpt.
Folk som uppför sig som idioter.
Men men, de får väl försöka då. Är bara sig själva de skämmer ut.

Kommentarer
Postat av: Ramona

Fyy faan för såna människor :( Kan man inte anmäla såna där...

2010-01-22 @ 19:16:45
Postat av: Jessica

Jo, det är anmält.

Men hur mycket de kan göra när det är anonyma som kommenterar vet jag inte.

Jag tog bort dom oxå.

Blir så arg när de "ger sig på" Johan, bilder på mig och annat är väl en sak men inte fan skriver man så om ett barn.

2010-01-22 @ 23:14:01
Postat av: carro a

det måste vara en dum jävla idiot som har stora problem, eller så e de nån som är avundsjuk på dig... du ska veta att det är inget att bry sig om (vet att det är lätt att säga) men i alla fall... kraaam

2010-01-23 @ 06:57:46
Postat av: Kristina

VA!!! Jag höll på att trilla av stolen när jag läste detta!! Bra att du har anmält det. Kanske inte kommer komma åt personen men man markerar i alla fall att det inte är ok.

Grrrr fan jag blir så jävla arg!!!!



Glöm aldrig att jag Älskar dig!!!

2010-01-26 @ 18:53:56
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0